sekarang ni......

aku sedang berada di tempat yang sangat sangat tak dikenali....
haram...
sorang pon aku x kenal...

nak tau kat mane tempatnye??
kat area bangi...
haaa, kome carik la sendiri yee!!


okay2..
this is the first entry for the very first day and night at ________________.

~on the day, OMG HOT GILER BEB!!! keadaan cuaca yang sangat membahang and sangat panas lah!
~agak2 dalam sejam lebih la
~pergghhh pastu free2 dapat jadi bahan.... "oii balik kampung ke??" , "bapakk arhh besa gile beg".. weyh please la.... aku elok2 satu je beg okay dari munyet skalian, yg ternyata beg mereka kecik. tapi boleh kata sampai 5-6 beg! lagi gile weyhhh!!!
~bersyukur jugak lah aku dapat mngangkunt beg yang sebesar aku bawak pi mekah.. hahaha.
~dah sesemput, dapat pulok bilik nuuun atas bukit sana tu... waaaaa!!!!!!
~blok ujung plak tu! blok C... (ape punye malang la chibbi nie)
~udoh pulok mereka suroh trun sbb ade ptandingan pidato tetengah hari bute nie... dua org yang masuk pidato. kolej lain laaa... hahaha dua2 menang2... (kesiaaannnn...)
~okay, keadaan aku masi ni mmg dah jadi sotong kering dah. ianya PANAS+PELUH+SAKIT TEKAK= HOT CHOCOLATE!!
~pastu naik bilik.... sepmat mandi segarkan badan yang seberapa segar tu.. :)
~and at last, tido jugak aku akhirnya.
~TETAPI!! kul 8 ade lagi... forum "Kasih Palestina".... errr cam salah je tajuk forum tu.. (bia kan sajee)
~punye laaa lame weyhh... (korang cam x tau je aku jenis yang bukan ngadap memenda forum tu kan...)
~da tesenggok2 kepale aku dah.. sampai x boleh nak cover depan mamat enshemm tuu. hahaha
~finally... habis jugak forum nie... hahhaha yeahhh!!!
~ jap, bilik aku kat mane td?? upppsss!!! 
~keadaan ketika berada didepan pintu bilik "tuk..tuk.. samekomm"...X20...
bole pulak penghuni bilik ni lepak lagi kat bawah yang aku dah bepeluh sume ni tggu cam hape je kat depan pintu... haih....

ok, this is the first entry, so, tomolow, tgk lah camne nak masukkan entry lagi or x okay... muahaha 
(gamba ni xde kene mengena pon.... cume admire kat make up dia je.. hahaha)
nite uolz!)

No comments:

Post a Comment