Sekarang ni, ape yang patut aku buat???


masalah, masalah, masalah lagi........... mungkin aku diuji oleh yang maha esa utk melihat samada aku bisa pikul tanggungjawab ini atau pun tak.

grrr.... nak pilih famili or sahabat? ofkos la family kan??? jadi, in the other way, kalau plih sahabat, kolej, atau, hidup sendiri, ada kelebihan tak?? pon same ade advantage nya kan??

masalahnye skang ni aku tak ada formula untuk aku balance kan semua masalah ni. yang parahnye, kalau aku buad xreti terhadap kes ni dan aku buat sendiri hal aku, at the end of the day, semua akan salah kan aku sbb aku haluan aku.

kalau ikutkan, ini dah kira hak masing2. x kira la kawan ke, adik ke abang ke.... privasi itu hak kita. dan hidup kita dicorak sendiri oleh kita. apa2 pon ketentuan berserah pd-Nya

No comments:

Post a Comment