why???? why?????

makin hari maik teruk kepala aku dikerjakannye oleh masalah2 dunia skang ni.... baik dalaman atau luaran!. susah kan kalau kita nak luah kan perasaan yang tidak enak kita pada orang yang berada hadapan kita kan..? sbb kita ni ade sifat "lembut hati" yang tak beberapa lembut pada hakikatnya.... kann?? 
i have zero fear to anyone at all!

kalau ada org tnya kat aku, "weh, b, ko ade masalah ke ngan aku/kitorg?" ape korg suggest utk aku jawab balik? kalau diikiutkan mulut aku yang sbnarnya xde sape sangka x berlapik langsung la, mmg aku boleh jamin lah ramai akan rasa mcam tamparan hebat singgah di muka dorg...hahaha.. setepet kne baekk punye.. :P

tp dalam keadaan yang sama, aku masih lg menjalankan tugas yang diamanatkan demi kebaikan sesama manusia. tapi menjalan kan tugas yang dispesifikasi kan "HANYA" untuk aku SAHAJA... take note oke! 

AND for your information!!!! baik dalam kekerja kumpulan atau individual assignment, kalau aku baik, aku baiikk sangat! siyes! buat ape nak tipu kn? tapi, kalau aku da start buat hal sendiri, "JANGAN HARAPLA" cik kiah oii untuk aku bercakap dan bekerjasama dgn org!

dan aku plaing bency kalau org cakap berbelit2snang cite lidah bercabang la. or lebih kasah lagi, cakap cam "KAF LAM YA NGA".. hahaha

so, malam ni aku mmng tgh 'high' bcz my brain need to reboot itself back immediately..
jadi, kalau tak boleh bwk bincang face to face pd ssiapa yg ta puas hati, msg or call je aku, kalau tak boleh jgak, kan ade fb, blog, email DLL lan? gunakan lah kemudahan yang sedia ada sebelum x sempat nak gunakannya... haha nite bloggers! 

No comments:

Post a Comment