Sedang Mengejar Impian!!!!

salam ...!! ♥
kepada kawan2 yang hensem2 dan cantik2 
nak mintak tolong like je...
TAPI cm ni caranye nak like dan utk masuk ranking. JANGAN LIKE KAT SINI. jadi, silalah ikut step ni 

http://www.facebook.com/Fruitale

dan click " LIKE " untuk join!
Lepas tu barulah like link ni :)

http://www.facebook.com/video/video.php?v=114084842007779

dan click " LIKE " untuk support VIDEO









ha...... korang mesti dah bosan ngan link ni kan?


first of all, aku nak mintak maaf la sbb buat korang rimas...


TeTapi, ada beberapa fakta ynag perlu korang tau kenapa aku HARUS menang pertandingan ni????



  1. ini adalah salah satu platform utk aku mengetengah kan bakat aku.
  2. kemenangan yang akan aku dapat ini adalah untuk kelaurga aku berkata "kami bangga dengan apa yang kamu lakukan"
  3. aku ingin beridikari dengan pengalaman yang ada untuk aku menghiburkan semua orang.
  4. ini adalah jalan untuk aku membantu keadaan keluarga yang membutuhkan wang ringgit.
  5. dan........ impianku untuk menyambung pengajian ku ke ASWARA kemungkinan akan tercapai. JIKA korang semua sudi untuk membantu aku dengan hanya menekan 'like' di video aku.





permudahkan perjalanan hidupku wahai Penciptaku.. 

No comments:

Post a Comment