what happen after i broke my leg?

okay, hari ni, rasa lega sket sbb kaki ok 70% but STILL sakit ye
i may not look like sick people, but i do feel the pain... (ouchh..)

kebengkakkan masih lagi melanda kaki kiri aku.... cuma dah x de kesan lebam nye lagi.... ^_^

hhahahahahaha .....

Wait, am i forgetting something??

oh ya, aku lupa...

about photoshoot?

X jadi 

kalau lah kaki aku elok mase tu.... i wish... :(

pasal kucing tu, aku x tau nak bgi dia makan ape,
so, aku ternampak susu nestle omega (which is my mom owns it..)
jadi aku bancuh la sikit.. hahaha
aku suap dia gune sudu (dah 4 hari dah umur kucing tuu... :)

korang jangan pikir aku kejam ehh...
kire aku baik lagi la dari aku tgk anak kucing tu melalak je... dah la mak elok je buat bodo x mau amik dia..

ada rahsia yang korang tak tau pasal chibbi... hihi

chibi amaaaaaaaattttt meminati Ashraf Muslim    :)


baru ingat kan nak jumpa dia bulan 6 ni.... tp dia dah nak bertunang sabtu ni..
jadi, jangan tanyalah apa perasaan saya oke!!!!

...........................................................................................

oke, chibbi mengaku, chibbi sedih dan rase cam nak cakap "who's that girl blocking my way??"
 dalam masa yang sama, chibbi tau mesti dah ramai buat blog pasal Ashraf Muslim... :'(
lagu "diatas satu cinta" asyik je kedengaran....
saba je la.... =.="

and and and!!

apa yang chibbi nak ucap sini, kat blog yang kusut ni,

to : Ashraf Muslim, selamat bertunang dengan pilihan hati, semoga sampai ke jinjang pelamin...
     saya doakan kebahagiaan kalian ^_^


(tangisan dalam senyuman.....)

No comments:

Post a Comment