: : jatuh + kucing beranak = kaki bengkak : :

sem dah nak bukak dah..

aku x sure lagi samada aku ni dah ready atau pun x..
rase cam malas je nak g kolej tu..

kang kalau x g kolej, kne keje
kang kalau x keje kne dok umah
kang kalau dok umah kne kemas la pulah... (dah mcm bibik je)

okay,
back to the topic that i wrote above.....

pagi td,
i saw A cockroach
then i stop at the stairs to let it pass...

Suddenlt, theres another cockroach under my feet...

after a few second....

boom!

mom : whats going on down there?
abah : amende bunyik tu?
akak : dik kau jatuh ke?

sebena nye nak pi lari kat kusyen tu and act like nothing happen...

tapi kali ni aku jatuh yang betul2 sakit... (ohh dear)


dah tu merangkak kot ke kusyen ... hhahaa malu nyee...

tetibe plak akk menjerit..
"ewww!!! wani tgk nie!!"

aku igt kan ade baju x sidai ke, ape ke
rupe2 ade kucing beranak dalam mesin basuh.. hahhaa
baru beranak kot... ade3 eko.... (hasil dari kucing2 merempat yang penah aku hambat ngan selipa aku)

aku alih kan la dalam kotak...(hati x sedap nihh)
mak nye entah hilang kemana....


kadang2 aku terpikir... ada kaitan ke aku dgn kucing2 semua ni?
asal aku nak bela je, x boleh, kne letak balik, or, pi letak kat pasar.
hm.... tggl lagi seko ni.. yg 2 tu mak dia da amik... hmmmm
aku nak jaga... tapi kaki sakit...



APE2 PON, BE STRONG SAYANG! BESOK ADE PHOTOSHOOT! HAHAHA <3

No comments:

Post a Comment