ya! aku mengaku.....

this post i wrote especially foe my friends...

ALL of them!

i wanna say sorry...

im sorry for :
  1. being such a selfish person.
  2. being such a jerky!
  3. what i have done that makes you hurt
  4. being an arrogant person... (i did?)
  5. being not my self......

aduhhh....
ape la yg aku merepek ni...

kawan2 maaf lah atas segala dosa aku salah silap ku....
mungkin lepas ni kita akan jadi lebih baik or else.....
hope korang maafkan aku yaaa.
halal kan segala makan minum aku.... :)

kalau aku ada hutang dengan korang, 
ingat2kan lah aku ye...

sbenanye...

aku pon tataw nak tulis ape dah.... sbb otak aku hampir2 tak berfungsi lagi... :(

cume kat sini, aku , chibbi maruko a.k.a nur syazwani ingin menyusun sepuluh jari
dan ingin memohon maaf atas segala salah laku dan mulut selupar aku...

aku buat cam tu pon sbb aku CARE pasal kawan2 aku!
 sssaaayyyaaannggg uolzz!!

No comments:

Post a Comment