hilang?

Assalamualaikum....

lama dah x conteng2 kat blog buruk ni..
topik hari ni hilang....
aku pn x tau hilang dari segi apa..

dan aku sendiri tak tau apa yg dah jadi dngn diri aku sendiri...
segala galanya berubah...

sekarang ni aku ketawa pon mcm sebuah lakonan.
aku senyum pn aku rasa itu lakonan.

pendek cerita, seri "wani" dah hilang..

since when?
no comment...

i tried so hard untuk lupakan perkara2 remeh semua tu..
and i cried so hard to let it out..

kesihatan xbeberapa nak terjaga
tambah2 lagi emosi.

yang paling aku perasan bila aku menyanyi...
dulu, aku x boleh bawak lagu rancak.
skarang aku kne bawak lagu rancak...
it feels like ballad songs really turn my emotions on and pop songs good in hiding my sadness...

the results?
yes, it changed me and my self.

aku berubah menjadi seorang yang lain. seolah aku sendiri xnak mengaku yg sekarang ni lah diri aku.

i really want to make a huge apology to all my friends yg sedar ttg perubahan ni. seriously, aku sendiri x mintak semua ni terjadi..

i wanna be Nur Syazwani yang dulu... i missed her so much...

No comments:

Post a Comment