OLE OLE OLE OLE!!!!!!


OLE OLE OLE OLE!!!!!!


Apabila Harimau Malaya mengaum, aku Nampak kacak2 je yg tgh lari2 kt tgh padang tuh. Hehehe <3 tetiba aku rasa nak tgk bola. BUAT KALI PERTAMA? 
Yep! Kali pertama :P

Tp syg nye aku tgk2 depa tgh lawan indon masa separuh akhir… tu yg continue sampai la final ni.
Rata2 pengguna FACEBOOK, TWITTER, YAHOO, BLOG, MYSPACE, TAGGED, MYYEARBOOK, FRIENDSTER suma bz dok update stats pasal bola.

Bayangkan jela, dah la ni kali pertama tgk bola, pastu masa nya sampai 120 minit plak tu..

First half aku tgk kat kdai mamak baru bukak kat kawasan rumah aku, smntara tggu umi pi bli barang, nasib aku dduk awal kat depan TV. Kalau x, kejap je penoh meja restoran tu!

Mula2 indon gol, aku nak nangis je, bile ade geng indon yg tgk tu bersorak, tp kami sume “BOO” balik ramai2. Kene plak mase tu Malaysia dapat goal balik. Terus depa blah. Hahahha

Second half, balik rumah. Tgk kat rumah plak.

Naik juling jugak lah, aku tggu x habis2, yg pemain indon attack macam mesingan, yg pemain Malaysia tecongok tggu bola.
Last2 penalty…

Percaya atau x, meleleh airmata aku bila Malaysia nk jaringkan gol yg terakhir tu. 

Finally, Harimau Malaya buktikan yang dorg hebat dan bersungguh2 utk sukan sea ni.

Alhamdulillah,
                Wahai pemilik Jersi bernombor 18, aku akan menyambut kepulanganmu sayang…
(dalam mimpi kroohhhh…krohhh)

No comments:

Post a Comment